5 نکته برای کنترل آسیب مو در زمستان

کنترل آسیب مو در زمستان

برای کنترل آسیب مو در زمستان سعی کنید این نکات  را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

انتهای مو را کوتاه نکنید، به تعمیر آنها کمک کنید.

هرچه نوک‌های شکاف طولانی‌تری باقی بمانند، بدتر می‌شوند و به تدریج به سمت ساقه مو حرکت می‌کنند تا آسیب شدید شود. در حالی که اصلاح منظم به حفظ سلامت موها کمک می کند، استفاده از درمانی مانند  شامپو ترمیم کننده موهای اسیب دیده ۷۰۰ میلAvon Split Ends Fixer به مهر و موم شدن موقت شکاف ها در خانه کمک می کند. فرمول دوگانه، که یک ژل بازسازی کننده را با یک سرم لایه بردار با هم ترکیب می کند، به عمق موهای مرطوب و تازه شسته شده نفوذ می کند تا انتهای مو را ترمیم کند.

2. به یک روال تهویه عمیق تغییر دهید. استفاده بیشتر از محصولات موی غنی از رطوبت در زمستان می تواند به از بین بردن برخی از اثرات خشن فصل کمک کند. شامپو و نرم کننده اکستریم ترمیم کامل موی پیشرفته Avon با ترکیبی از لاکتیک AHA و سرامید تقویت شده است که فوراً در موها نفوذ می کند و به ترمیم موهای بیش از حد فرآوری شده کمک می کند. ماسک ریکاوری اضطراری Total Repair را به صورت هفتگی به عنوان یک درمان عمیق تر که موها را نرم، انعطاف پذیر و بازسازی می کند، بچرخانید. فقط سه دقیقه بعد از شامپو کردن و حالت دادن به شما عمل می کند.

3. از ابزارهای حرارتی به نفع خود استفاده کنید. با نزدیک شدن به شب سال نو، بسیاری از ما برای دستیابی به سبک های سرگرم کننده ای که دوست داریم به سراغ ابزارهای داغ می رویم - اما وقتی می توانید به راحتی از آن محافظت کنید نگران آسیب نباشید. شامپو و نرم کننده اکستریم توتال ترمیم کننده به طور خاص برای بازسازی استحکام مو برای بازگرداندن نرمی از ریشه تا نوک مو طراحی شده است. با افزودن ماسک ریکاوری اورژانسی به عنوان یک درمان هفتگی غنی، یک سیستم مراقبت کامل از مو خواهید داشت که برای محافظت و پرکردن آن کار می کند، زیرا از ابزار مورد علاقه خود برای به دست آوردن ظاهر مهمانی عالی استفاده می کنید.

4. از رشته های خود در هنگام خواب زیبایی محافظت کنید. باور کنید یا نه، روبالشی نخی شما ممکن است خشکی زمستانی شما را تشدید کند. پنبه فوق العاده جاذب است و در واقع رطوبت را از موهای شما خارج می کند، زیرا سر شما برای چند ساعت در طول شب روی بالش قرار می گیرد. تارها نیز در حین جابجایی و چرخش به پنبه می‌چسبند و ساقه مو را می‌کشند و به‌طور بالقوه زبر می‌کنند. برای لغزش نرم‌تر، روبالشی‌های ابریشمی یا ساتن را تغییر دهید، یا سعی کنید شب‌ها یک روسری ابریشمی دور مو ببندید تا هنگام خواب از آن محافظت کنید.

5. از پشم عاقلانه استفاده کنید. یک پارچه محبوب در زمستان به دلیل ویژگی های طبیعی نگهدارنده گرما، پشم اغلب در کت ها، روسری ها و کلاه های مورد علاقه ما یافت می شود. اما اگر موهای شما به اندازه ای بلند است که به کت و لوازم جانبی شما ساییده شود، بافت خشن در واقع می تواند نوک موها را تکان دهد و خشک کند و حتی باعث شود که آنها با کشش شکافته شوند. سعی کنید موهای خود را در داخل کت خود قرار دهید تا از چروک شدن آن جلوگیری کنید، یا برای محافظت از موهای خود از پارچه های نرم تری مانند چرم و ترمه استفاده کنید. گزینه دیگر این است که هنگام سفر بین مقصد، رشته های خود را با یک گیره برت یا پنجه به هم بچسبانید.




 https://trustlady.ir/


 

https://avonpersian.com/

Comments